top of page
影片作品

生態協會有專業團隊為政府各部門及各大機構製作不同主題短片,開心分享生態知識,亦提供專業影片製作服務,歡迎聯絡我們接洽或加入訂閱生態協會YOUTUBE頻道

【器材So Time】你不可不認識嘅...單筒望遠鏡

進行自然觀察,少不免會遇上距離較遠嘅主角, 呢個時候,高倍數嘅單筒望遠鏡就可以大派用場! 熱愛觀察大自然嘅你,一定要對佢有啲認識!

【器材So Time】你需要雙筒望遠鏡嗎?

如果戶外考察只能夠帶一樣器材,毫無疑問,我一定會揀望遠鏡! 從事接近30年嘅自然教育及研究工作,望遠鏡絕對係我嘅好拍檔!

【生態So Time】中華白海豚考察 - 校園篇

香港生物多樣性非常豐富,除了上山走入樹林,出海考察都是個好選擇! 今次Samson 就為學校度身訂做一個一日的自然考察!

【器材So Time】分享 10 個生態攝影的相機設定秘技

今集【器材So Time】Samson 用 Canon EOS R3, 同大家分享 10 個出海生態拍攝嘅設定, 唔想錯過心得分享?

【生態So Time】中華白海豚...嚟喇!|Ep.6

今集生態So Time,Samson 跟鯨豚專家Connie 出海,尋找中華白海豚嘅蹤跡。 考察途中仲可以認識香港地貌、唔同種類海鳥同猛禽。

【器材So Time】單筒望遠鏡變「超長焦拍攝神器」

Samson 手把手教大家將單筒望遠鏡變超長焦攝影鏡頭, 透過單筒望遠鏡,一部手機都可以成為擁有3000mm 焦距的拍攝神器! 有興趣自然觀察的朋友,千祈唔好錯過!

bottom of page